ژانویه 29, 2024
تعریف، مهارت‌ها و نمونه‌های مشتری مداری
شرکت‌های مشتری مدار، همیشه به نیازهای مشتریان خود توجه دارند، سیاست‌های جامعی را ارائه می‌دهند که برای اطمینان از رضایت مشتریان طراحی شده است.  مشتری مداری، بر برجسته‌سازی راه‌حل‌هایی را برای برآورده کردن اهداف مشتریان تاکید می‌کند و رضایت آن‌ها را در صدر اولویت قرار می‌دهد.
آوریل 16, 2020
راهنمای گام به گام برای ساخت برند
ساختن  برند از ابتدا تا انتها مستلزم زمان و تلاش بسیار است. چه اینکه شما بخواهید برند جدیدی را برای یک کسب و کار نوپا ایجاد ‌کنید، یا یک برند را بخواهید عوض کنید یا بخواهید شرکتی قدیمی را مجدداً برندینگ ‌کنید، این فرآیند زمان، پول و تحقیقات بسیاری را می‌طلبد.