با عناصر کلیدی صدای برند آشنا شوید، از جمله مثالها و توصیههای استراتژیک برای ارتباط مؤثر در رسانههای اجتماعی. صدای برند در بازاریابی رسانههای اجتماعی […]
مدل رفتاری دیسک، یکی از معیارهای شخصیتشناسی به حساب میآید که در دنیای امروزی ما، اهمیت زیادی کسب کرده است. شناخت خود و دیگران کار راحتی نیست. افراد برای تحلیل رفتار خود یا اطرافیانشان راهها و روشهای مختلفی را مورد استفاده قرار میدهند.
حضور آنلاین کسب و کارها به مشتریان کمک میکند تا برند شما را پیدا کنند. اما قبل از آنکه از وجود شما آگاه شوند و به آنها کمک میکند تا قبل از خرید دربارهی شما اطلاعاتی را بدست آورند. در نهایت، تمام این اطلاعات نقشی در تصمیم خرید مشتریان شما ایفا خواهد کرد.